Palvelemme/asiakaspalvelu@tls.fi /ma-pe klo 9-11 p.016 532 050/Vikapäivystys 24h p.016 532 030

Asiakaspalvelu

Vakuusmaksu

Vakuuden vaatiminen

Verkkopalveluehtojen mukaan voimme vaatia tietyissä tilanteissa vakuus tai ennakkomaksun. Vakuus on yleinen käytäntö esimerkiksi silloin kun yritystoimintaa harjoitetaan vuokratuissa tiloissa eikä yrityksellä ole omaa sähköliittymää. Vakuutta voidaan vaatia myös asiakkaalta, jolla on aikaisemmin jäänyt meille erääntyneitä siirtomaksuja tai asiakkaan luottotiedot eivät ole enää kunnossa. Vakuudesta tehdään aina kirjallinen vahvistus asiakkaalle.

Vakuuden määrä

Vakuus määräytyy tapauskohtaisesti käyttöpaikan arvioidun sähkönkäytön mukaan. Vakuudeksi voidaan hyväksyä rahan siirto yhtiömme tilille tai asiakkaan toimittama pankkitakaus tai muu siihen verrattava luotettava takaus.

Vakuuden palauttaminen ja käyttäminen

Vakuusmaksu palautetaan yritysasiakkaalle kahden vuoden ja kuluttajalle yhden vuoden kuluttua täysimääräisenä. Vakuutta ei kuitenkaan palauteta, mikäli asiakas ei ole hoitanut sopimuksen mukaisia velvoitteitaan.  Vakuutta voidaan käyttää erääntyneiden laskujen suorittamiseen sopimuksen mukaisesti.

 

Lue lisää ehdoista sivultamme sopimusehdot ja sopimus erimielisyydet  

Tarvittaessa asiakaspalvelijamme kertovat asiasta lisää. Yhteystiedot löytyvät sivultamme Asiakaspalvelun yhteystiedot